Bättre sent än aldrig...

jo ni får ursäkta att ja inte skrivit någon blogg på länge..Har inte varit så datanörd efter semestern och så jobbar man ju mycket..och framförallt det är sommar!Fast det fina vädret har ja inte kommit förän nu..
Iaf så var Öland och Bulgarien helt underbart..vi bodde i ett stort hus på öland några kilometer utanför Borgholm.vi bodde på landet och hade inte grannar, så vi kunde spela hur hög musik som helst..gött! Ungtjurarna var precis utanför huset så vi matade dem varje dag.En gång sprang dom efter mig o Johanna o sedan efter det gick vi inte in i hagen igen..ehehhe.. partyparty och kul me vännerna..

Bulgarien var så klart jättevarmt och inte ett moln i sikte..Vi låg vid poolen och havet o drack öl o drinkar varje dag..all inclusive. på hotellet.man fick ju dricka o äta hur mycket man ville =) Var helt över förväntan faktiskt ! skit kul måste dit igen någon gång..!!!!utelivet var det ös i :-)

Nu är de mycket jobb för övrigt..lite väl varmt att jobba i detta,idag tog jag ledigt för jag hämtade Peder igår på flygplatsen.Han har ju varit borta i Umeå i 2,5 vecka.Gud va skönt han e hemma igen!Iså man ville ju umgås me han o mysa idag..Vi har varit hos Jeffis mormor o morfar i tyringe och solat o badat i deras pool..fräknarna är det gott om på mig..och nu är vi hemma o myser...Imorgon fyller Peder 27 år..(jisses alla mobbas o säger..snart 30 peder...) höhöhö..jag håller på med mörk chokladtårta som peder ska ta me sig till jobbet imorgon..peder älskar den så ja hoppas att alla på hans jobb kommer att älska mig efter den också! :)
Grattis älskling!!!!!Älskar dig !

Kommentarer
Postat av: paulina

GRATTIS PEEEEDER!!!

2008-07-28 @ 22:39:26
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0