bloggen funkar igen

Såja...äntligen går min blogg igen,den har inte fungerat sen dom flyttat den.Men nu är jag här..Och va ska ja då skriva om?Helgen har ju bara bestått av jobb men har hunnit slinka ner nån öl och mingel ändå=) o sen var jag fyllechaffis i lördes...
Igår köpte jag en digitalkamera så ja måste säga att jag är smått lycklig över att äntligen ha en!Den är dessutom ROSA!!!Klart Åsa ska ha en rosa till råga på allt..haha den var iaf på halva priset och väääldigt bra bild m.m

Gick upp samtidigt som Peder idag även om ja va ledig,stolt minsann men det fanns ingen tvätttid så ja tänkte göra annat nyttigt men har inte blivit så mycket vettigt gjort idag , än iaf...Funderar på att åka bort till mamsen o papsen snart o hälsa på...I e.m blir det stan med Sandra...
Ikväll möter Sverige-Grekland i fotboll.Blir kanske en runda till Kings head för att kolla på matchen där,brukar ju alltid vara himla spännande. Får se om det blir en supporter tröja kanske?:-)

Kommentarer
Postat av: paulina

var är mina pengar då? ;)

hehe..

snyggt me en rosa kamera :D

2008-06-10 @ 16:33:38
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0