Onsdagen

Sommarvärme idag igen,skönt för man är ju ledig! Men peder har bilen så ja kan inte komma mig till havet.Men det hinner jag nog inte ändå.Har tvättkris och tvättstugorna är upptagna hela dagen!...suck får se när jag kan göra det då.Annars blir det att inhandla lite grejs som ja behöver(och säkert massa annat,impulsköp).Kanske ska ut en runda till Jenny också och mingla lite med henne.
Nu ska jag städa golven och köksluckor.Igår kunde jag inte sova utan jag ville bara upp o städa..hahaha ryck man får ibland! Mina städryck brukar komma på kvällar och sena nätter..

Ha en trevlig dag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Eva

Heej.. Äntligen nåt nytt att läsa.. Härligt Åsa
=) hahaha

2008-06-05 @ 21:53:12
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0