Yoodles!

Nu är det snart läggdags men jag är inte ens trött och dessutom ledig imorgon.Så ja får sitta lite här o häcka :)
Sen jobbar jag tors,fre,lör och söndag kväll så ja missar jeppes student på torsdag! f*n ville dit o fira han..Pöö Gratta han från mig!!!!!!:=)va ju inte längesen vi va små och lekte dunkgömma..

Jaha vad har annars hänt lilla Åsa i veckan..I lördes var det ju fest,gick hem rätt tidigt för ja skulle ju upp o köra till en valpträff i Ljungbyhed.Fick träffa älskade små franska bulldoggar, jag var i himmelriket skulle man kunna säg.Vi gick tipsrunda,jag och Jeffi kom näst bäst så uppfödaren blev impad:)vi som inte ens har hund..Sen grillade vi och lite så.Var där rätt många timmar....det var väldigt trevligt och jag blev ju klart ännu mer hundsugen=)
Igår jobbade ja..Det har ju varit snorigt varmt o idag på jobbet kände man sig helt svettig o rälig även om jag duschade innan jag stack o jobbade..Man ska ligga på playan såna här dagar tycker jag!
Ikväll har jag även kört peders amerikanare för första gången,lite nervös var jag men den va härlig att köra!Sen kollade jag,peder och sandra på desperate och åt "MIDSOMMAR MAT"..myyyycket gott!

Idag kom skattepengarnaaaa!!Blir att spara till resa och hund,men men nu ska ja inte vara tråkig.Tänkte gå på stan imorgon o shoppa lite iaf,Tänkte tom ta mig det stora steget! Att köpa en digitalkamera! Hhaha en rosA!!! äntligen..!!(ps.min nya resväska är ceriserosa.jättesöt)

Bilder från valpträffen Klicka för större..
Älsklingens "brumm.brumm"

Kommentarer
Postat av: paulina

hoppas du får en hund snart :)

2008-06-03 @ 23:07:35
URL: http://pliinas.blogg.se
Postat av: Sara

Vill också ha hund.. saknar Millo så otroligt..
Jag SKA ha hund senare, det är jag helt säker på :) Är otroligt sugen på en cockerspaniel, såklart! Men har faktiskt börjat komma in på andra hundar nu :)

2008-06-04 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0