Annandag Påsk.

Atjooo!!! Uf! Ja är jätte förskyld,det går inte att andas genom näsan men hoppas jag blir kry snarast.Imorgon ska jag ju jobba o göra en massa så då får ja inte vara sjuk..,o en massa skolarbeten som ska in den här veckan också..
I helgen så har mor o far haft släktingar på besök, så jag o Peder har varit och ätit påskmiddag..På kvällen blev det joddla med siv på björket.Fan va ja hatar björket! Var inte där länge, värsta trångt så man fick panik.Alla puttades o sånt..Nej nu ska jag aldrig mer till björket.Har aldrig gillat det stället heller..HATA!

Idag ska ja o Peder kanske bowla, får se om Paulina jobbar :) Då ska jag nysa på henne..hehe

Tog lite bilder på djuren hos mina föräldrar(missade kaninerna men ska ta på dom sen)
Visst är dom söta?

Kurre                   Emma               P.J                    Malen Omar
      ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

omar är fin men läskig.

2008-03-24 @ 19:24:53
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: Eva

Åh va söööta katter =)

2008-03-27 @ 21:28:27
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0