lite uppdatering

Söndag idag, och skola och eventuellt jobb gäller i veckan igen..
Har varit jätteseg idag, men tog det lugnt igår. Dansade,tittade på melodifestivalen och sen var jag fyllechaffis till sent så nog därför jag är trötter..I fredags däremot så var jag hos Sanne, vi drack lite bärs sen gick vi till sharkys..Men vi var inte så länge där och gick till Marco istället.
Imorgon så ska jag,Eva och Erika till skolan och få undan lite work..Har datalektion den här veckan också bara för att läraren inte ska vara där nästa..blää inte mer lektioner:)Kommer inte ens ihåg vilken tid det var eller nåt men jajajaja får väl ta reda på det.

Nu har jag börjat fundera på att köpa den där drömplattången(är den bästa jag nånsin provat!)Kostar tyvärr 1999:- och lite av pengarna går till rosa bandet. Den fungerar tom som locktång och det är typ laserstrålar i den..Måste ha den!!!Ska köpa den såsmåningom..Är den inte bedårande vacker??? =)
image70


Kommentarer
Postat av: paulina

var de den från den lenken ja skickade till dej? :D
de e gratis frakt på den sidan. de e ju ett plus :D

2008-03-02 @ 23:00:28
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se
Postat av: Eva

VILL HA =)

2008-03-03 @ 11:10:15
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0