Min helg

Idag är det måndag, och vädret är väldigt konstigt idag. Det har länge varit vårväder,kallt men rätt soligt endel dagar.Så imorse går jag upp, tittar ut igenom fönstret och får en smärre CHOCK. Vad in i hela ***** ???
Det flög stora snöflingor förbi fönstret. Tjahapp då var det vinter igen, men men ända till april kan allting hända. Solen lyser lite också så jag hoppas det smälter bort snart..

Ska berätta lite om min helg:

Fredag,
jag jobbade från 14-22.30 . Peder sa till mig innan jag åkte till jobbet att han skulle åka och köpa överasskning till mig :) Wihooo va spännande. Så jag skulle få de när jag kom hem på kvällen. Efter en stressig dag så gick ja till Johanna, för där va peder och marco och dom satt o pratade lite och drack nån öl. Vi spelade lite yatsy( första gången ja spelade de, och vann! :) Sen gick vi hemåt och då skulle jag få min överasskning, fast det var inte bara en utan flera...

Först fick jag ett USB minne och en sån sladd så man kan koppla datan till tv:n.

Sen fick jag gå ut på balkongen och vänta på att överasskning nr2 skulle plockas fram.Jag gick in och på bordet står det en stor låda med nya data HÖGTALARE!! Hur många som helst så ja ska få bra ljud, och väldigt snygga. Och en sån fin subwoofer :) Okej Åsa säger peder nu är det en överasskning till. gå ut på balkongen.. Gjorde det sen fick jag leta.. går in i köket och på spisen står det en fin 20 tums LCD dataskärm! Som jag letat länge efter en sån. Peder visste verkligen vad jag ville ha.. Såå söt du är älskling! tackar man tackar! hahaha .. så fint är det på databordet nu...:)

Lördagen bjöds det på lite afrikansk dans, kul och uppfriskande som vanligt.På kvällen blev det melodifestivalen och uppfriskande drinkar :) Sen lite sharkys och sen hem.. Var väldigt roligt!

Söndan bestod av slappa,film och revbensspjäll..I love it !



image78




Kommentarer
Postat av: paulina

aaaw, han är för underbar din man :D
ja blev lite avis nu minsann!!
haha :D

2008-03-17 @ 13:43:53
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0