Tuesday

MMmmmm Sitter o dricker mitt Kaffe med sojamjölk..Pöö tyckte jag skulle skriva en ny blogg så det får de bli :) Det som Paulina säger står i min makt att göra..hehehe..
Idag ska jag tvätta, så jag ska snart ner med den tunga tvättkorgen till källaren..Sen blir det nog städa lite här.. Jag ju jobbat från 14-22 hela helgen och kväll igår med ,så då orkar man inte städa undan när man kommer hem.
Men fan va ja gillar att jobba kvällarna!Det är nice men fattar mig inte på det här skitet med "intraphone". Då ska man knappa in koder och sånt på vårdtagarnas telefoner när man kommer och går..Det får gå men tycker man känner sig lite otrevlig att man måste gå till telefonen direkt. Om det är en med "guldfiskminne" så glömmer dom ju bort att man ska göra så.. - "Varför ska du prata i min telefon"?typ så....

Den här vecka är det lite skola som gäller, vi ska även ta tag i grupparbetet.På lördag är det min dans igen, skojs!
Den 30 mars ska jag med Paulina o hennes mamma o några andra träffa ett medium. Det ska bli riktigt spännande, fast jag brukar vara nervös för sånt också. Men det är en skräckfylld upplevelse..När jag var på Terry Evans seans fick han kontakt med Tano. Det var känslosamt...

I fredags så var jag,peder och pillan på middag hos Danne o Carro. Dom bjöd oss på god ungersk mat och vi satt på deras nya fina stora balkong(avis) och myste..Med nakenmarsvinen Siv och Gullan i knät, Jag ochh Peder ska passa dom när dom åker utomlands. :) JIpppiieee

Nu får ja ta tag i tvätteriet!hejdååå


Kommentarer
Postat av: paulina

jag tycker med det är spännnande å lite läskigt.
i hope vi får kontakt med någon :)
hihiihh.

2008-03-11 @ 12:45:34
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

jobbigt att tväättta ;)

2008-03-11 @ 12:50:03
URL: http://Metrobloggen.se/Fridah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0