Fredag

Idag skiner solen åter igen..gött..Igår var jag,sanne och jeffi på tyringedagarna.(Jag vann choklad på hjulet..)Jag o Jeffi åkte hela tre karuseller som snurrade runt runt runt..Vi var där med sanne jobbarkompis gunilla och hennes dotter caroline med son Benjy.Caroline var höggravid och en vecka över tiden.Vi skojade hela tiden om att vi skulle trycka ut den och att nu får det vara dags.sen lämnade vi dom och vi åkte till sanne mamma o åt lite sen och lekte med bushunden Macke:) Sen ringer dom och säger att nu är det dags för Caroline att föda..hihi va spännande synd att vi inte var kvar en stund till på t-dagarna så man fått vara med om lite action =)

Om en halvtimme slutar Peder jobbet och då ska vi gå och äta lite myspys lunch på golfresturangen farozonen..mys med min älskling:) oo imorgon ska jag o Sandra köra till helsingborg och shoppa till hennes kommande lägenhet, Väla,Ikea o Bali:)shoppa!! yeees!

Kolla vilka ankläppar ja har...HAHAHAHAHA
image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0