Guleböj

Idag har det varit jobb o slit men är inte så trött efter jobbet idag som jag var igår.Somnade tom på soffan, det brukar faktiskt inte hända så ofta..Men men det var välbehövligt och ont i magen hade ja......
Sen drog ja till skolan o kollade lite me betyg...Rätt stolt över mig själv faktiskt, denna termin har gått snabbt...Två G, 1 VG och ett MVG...tjohoo i´m proud :) höhö men nu har man kämpat på rätt bra så hur ska man orka med det till hösten?? huuujjj...men tiden går ju snabbt och jag får kämpa..För en gång skull kan de va rätt kul att gå i skolan, och nu är de skönt med sommarlov..
Har precis varit hos Jenny på lite fika o mys, vi låg en lång stund vid den fina dammen och försökte på hennes nyinköpta sköldpadda Tequila att äta sina kräftdjur :)
Nu ska jag och Peder städa lite och sen packa vad man ska med sig på Oslo resan över helgen..Kommer bli kul.Bara såå jääkla dyrt i Norge ju...
Nu ses vi inte på några dagar bloggen...hejåivej puss o KLEM(kram på norska)
Lär prata min skämtnorska en hel del dessa dagar också..hahaha... några exempel:

Krokodil: Pansartax
Vingleflax:helikopter
Brusefåtölj:toalett
Rumpeputs:toalettpapper
Rullebrum:bil
Kempetorsk:Haj

Kommentarer
Postat av: paulina

ha de skoj på fylle resan! :D

2008-05-15 @ 23:02:37
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: sandra

Du har rosa rumpeputs!!!

2008-05-18 @ 17:06:23
Postat av: paulina

kanske du borde skriva en ny blogg om hur oslo resan var? jag är nyfiken ju!

2008-05-19 @ 22:07:48
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0