Längtan efter vovve..

Saknaden av djur är total, förlåt firrarna..(hihi men ni kan inte ligga o kela med mig i sängen.och ni har strävt fjäll ingen mjuk päls, men jag gillar er iaf ;)...)Jag som är så djurgalen känner mig naken utan dem. Jag vill så gärna ha en hund!...Peder snälla snälla snälla!!!!Hahaha han är nog less på mitt tjat.Jag skulle faktiskt vilja ha ett intresse, kanske ställa ut eller agility..Ja kommer fortsätta tjata tills jag får en vovvsing, men ok Peder han väl rätt i att det kanske är fel att ha hund i lägenhet.men men..
Jag vill ha en vovvsing till hösten för då har jag verkligen tid att ta hand om valp..nawwwww Desperata jag..jajja..
..( pssst.. har faktiskt kontakt med några fransk bulldogg uppfödare)För det är en sådan vill jag ha:)

image105


Kommentarer
Postat av: paulina

micke vill med ha en fransk bulldog. dom e coola.

2008-05-20 @ 17:50:18
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: Eva

Vassego =)

2008-05-21 @ 14:26:19
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0