Måndakväll

Igår var det morsdag,jag och Peder fikade hos mor o far...Mamma fick en orkideé och ett presentkort på städning..hahhaa..Idag har jag också varit där,ätit lite o så sen vi till förmedlingen och handlade litegranna..
Imorgon ska jag nog göra muffins,fast jobbar 14-22 så får se om jag hinner..Måste prova min muffinsform som jag köpte på IKEA,..Vi skulle ju åka dit för att Sandra skulle ha saker till sin lägenhet som hon flyttar till på söndag.Men såklart så köper jag för dubbelt så mycket..haahaha va typiskt..

Fortsätter tjata på Peder om hund,har tjatat hela helgen..På söndag kör jag till uppfödaren på franskbulldogg träff.Vi ska grilla o gå i skogen och jag ska mysa me alla hundar..:)KUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0