Na na na na..

Det blev soligt idag iaf även om man hört rykten om regn:) me like...Skulle behöva till stranden snart igen och få lite mer sol, men hinner nog inte denna vecka, jobbar onsdag o torsdag o har lite annat att göra..På fredag är det ju oslokryssning hela helgen..Det blev ingen tvätt igår var fullbokat så det får bli ett antal maskiner idag istället.Sen ska jag med Sanne och Jeffsan till tropikstallet i tyringe.Det är gratis inträde och man får gå runt på en bondgård lite hur man vill och kolla o kela med deras djur..bla,hästar,åsnor,lamor,chihuhuavalpar m.m..Mysigt.
Idag ska jag betala resan till Bulgarien,ska ta avbeställningsskydd för säkerhetsskull.Man vet aldrig om man skulle bli akut sjuk eller nåt.

Idag ska jag o Eva till skolan och lämna ett papper som är försenat,hittar inte de riktigt..ojojj får snart leta lite till bland alla skolpapper o dylikt..Vi väntar dessutom med spänning på ett prov som vi skulle få reda på idag.Hoppas hoppas HOPPAS att man har klarat de!!!

Nu ska jag gå o leta efter pappret och ner i frysen och börja fundera över vad vi ska ha till middag idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0