Segovitch updates

Ja idag är man seg o trött,fast det är man väl för det mesta tycker jag:)Varför kan man inte bli sådär pigg som man är på kvällarna ?Jag är kvällsmänniska..Ibland kan jag börja känna för att storstäda då..
Ikväll ska jag jobba några timmar iaf..money!yeeeeah! Hahaha..Igår bakade jag dumlemuffins!gottigotti ska nog ät en snart.Annars så drack jag kaffe hos Sanne och kollade på vad vi kanske ska beställa ur taxfree katalogen när vi åker till Bulgarien.Sen åkte ja till kära mor o far o drack kaffe,åt och sorterade lite gamla saker som jag haft.Men hann inte göra så mycket så får dit o rensa ordentligt nån dag!

På lördag blir fest,cruising och en massa saker händer i stan så det lär va asmycket folk på G!Älsklingen har jag amerikanare också så han har verkligen längtat efter att ta ut sin ögonsten nr.2(som vi kallar den,för jag är ju 1:an) =)

På söndag ska jag på Fransk Bulldogg träff,kommer vara hundar överallt.Vi ska grilla o ut i skogen..Ser jag verkligen fram emot.Jag kommer att vara alldeles salig...it´s heaven...

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu hittade jag dig äntligen, inte kunnat läsa på ett par dagar. Jodå var på finja havet =) hehe solade i båten, fick napp men bara en gång. Sen drog vi hem eftersom det blåste för mycket. Allt bra??

2008-05-30 @ 22:21:23
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0