Söndag

Åsa är lite seg o trött och har snart ätit upp ett halv Finn Crisp paket här framför datorn..dom e så goda..Tur dom är nyttiga annars hade det inte varit bra..
Då var helgen färdigjobbad... Det e skönt det, har haft det riktigt stressigt alltså..Imorgon ska ja också jobba, men vet ej hur länge de kan bli för jag ska följa med en tant till sjukhuset.
Efter jobbet igår så körde jag hem till mor o far, men innan dess köpte jag melon,glass och fikabröd till oss. Sen var jag där hela dan och myste med alla och njöt i trädgården =) MYYYS...Sen drog jag och Sandra hem till oss och vi drack nån bärs och kollade på tv. Sen när hon gått så satte jag igång en film och somnade naturligtvis! Tänk om man försovit sig när man börjat sju? hujedamej hemska tanke..fast Peder hade nog väckt mig naturligtvis.
Efter jobbet idag så var( slutade två) så satte jag mig i bilen och skulle köra hem.. Jag var Trött, Irriterad,hungrig, och hörde mig själv sucka som en jäkla gnällig tant.. Efter all stress och hemska tanter som gör allt för att man ska må dåligt ( JA! du vet vem du är, haaha) så tyckte jag att jag var värd en blomma!!! Blomsterlandet hade som tur var öppet och det blev Två blommor och citrusnäring.. Jiipiiie.. Så nu ska jag faktiskt få städat och pysslat här så att blommorna känner sig fullt välkomna! HAHAHHAA jag är sjuk :)


Så här färgranna blommor blev det, lite färg är bra när man behöver bli upppiggad :-) Mvh Växtnörden alias botanikern Åsa.. ♣

image100BOUGANVILLEAimage101HIBISCUS

Kommentarer
Postat av: paulina

fina :D

2008-05-05 @ 13:05:04
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0