Sunny Beach 21/5

ÅHHHH Nu är det precis bokad resa till Bulgarien/Sunny Beach den 21 juni på midsommardagen.. :D Ska åka med Sanne och Jeffi..Är på Öland den veckan så om jag inte löser det med buss eller tåg på nåt sätt så ska ja stackars Sanne köra och hämta mig på morgonen och sen direkt typ till flygplatsen, hur ska jag hinna packa?hahah..Haha ooooj va långt också att komma o hämta mig...

Äntligen ska man få komma utomlands, och dessutom så ska vi på ett "all inclusive" hotell där man får äta och dricka hur mycket man vill hela tiden så det lär ju bli billigt med maten...Dessutom så är Bulgarien nästan billigare än Thailand priserna, så snacka om att jag ska shoppa!!!Finns en massa märkeskopior och keramiksaker :) wihiiiieee nu har man något mer att se framemot innan man ska börja jobba på schemat hela sommaren!!...

Nu ska ja in och titta på lite bilder..........trevlig dag själv går jag som på en bubbla!Fast den lär väl spricka snart, för ja ska tvätta..hahaha =)



image103

Kommentarer
Postat av: Eva

HÄÄÄÄRRRRLLLIIIIIGGGGGTTTTTTTT =)

2008-05-13 @ 08:37:52
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0