24/11 Min och älsklingens 5 års dag..

Idag firar jag o gubben 5 år tillsammans.. Tänk att det gått så lång tid!Tycker att åren springer iväg och kommer fortfarande ihåg när vi firade varje månad det första året..hihi..Ändå har vi inte hittat på något speciellt, eller köpt något till varandra.. Gjorde inte så mycket direkt heller.. Funderade på att äta på restaurang igår, men då va inte Peder hungrig :D istället så va vi på kvantum och köpte kåldolmar som vi åt ikväll..haha Det fick minsann duga, vi vet ju vart vi har varandra och att vi älskar varandra..Det blev ifall kåldolms middag,tända ljus och vatten och mjölk ur vinglas!! hahaha! för den där speciella känslan :D

Idag är ja rätt trött, nervositeten från slutprovet i Omvårdnad har lagt sig..Hade den imorse, kändes väldigt bra faktiskt, så ja är inte orolig att jag ska behöva göra om de.. brukar inte kännas så här säkert ,men vi alla tyckte det var rätt lätt :-) ( för en gångs skull..) Nu sitter jag och gör frågor o läser på. Jag ska Eva ska på studiebesök på Ehrenborg imorgon klockan 10.00.( demensboende) Ska typ intervjua en personal och göra ett arbete av det. Suck nu är det bara de arbetetet och ett prov klart sen jullov den 8:e!!! Dessutom bara en månad kvar till julafton idag! Oj oj oj... Sen idag så kom Johanna,hennes mamma o oliver på fikabesök här, mycket trevligt.. För Johannas mamma har bott i denna lägenheten innan, sen flyttade Jimmy, johannas bror in och det var av honom som vi köpte lägenheten av. =)


♥  Peder, glöm aldrig hur mycket jag älskar dig! (och som jag sa vid middagen, skål för de nästa fem..hihi) ♥


(Eftersom jag älskar spanska så fick det bli en spansk kärleksförklaring,åhh va ja e romantisk idag då ;)
Dagens kärlekspar....♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min söta lilla gumma! Hoppas ni får 50 år till...

Fint foto...

Önskar dej hårt (...)

2008-11-24 @ 22:43:30
Postat av: Anonym

Grattis Åsa och Peder!! måste säga att ni är såå söta ihopa och passar verkligen för varandra!! hoppas att ni 2 håller ihopa för alltid.. önskar er all lycka och glädje mina vänner!!

kramiz till er!!

2008-11-25 @ 15:20:51
Postat av: Jeffi

Gullungar!!Ni är söta ihop!! Kramsare

2008-11-27 @ 14:58:33
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0