Åsas Birthday

Idag är det min dag, och jag fyller 23 år =) Sitter helt ensam här hemma. Kaninerna sjunger inte för mig..hihi Men mamma o pappa ringde precis och sjöng för mig..hihihi dom är så söta..Saknar den tiden när man bodde hemma, och man hörde tissel o tassel från köket.. Sen så började dom sjunga och dom kom in med presenter och en bricka med levande ljus, frukost och te..och en svensk flagga brukade vara på där också vad jag minns..  =)

Ikväll kommer mor o far, sanne o jeffi, sandra, johanna o oliver.. blir inte så märkvärdigt.. gör väl några räksmörgåsar kanske eller smörgåstårta.ska gå o handla snart hade ja tänkt.. Förra året hade jag värsta buffén här hemma.. haha får bli lugnt detta året..

Happy Birthday 2 me , Happy Birtday 2 me!!                     den gamla födelsedagsgrisen..mig själv! hahahahahhaa..




Kommentarer
Postat av: Paulina

GRATTTTTTTTTTTTTTTIS!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 16:18:11
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis grattis! Happy birthday to yoooooooooooou! :) kram

2008-11-12 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0