Far jag kan inte få upp min paranöt! lalallaa..ljuva toner

Sitter här vid datan och knäcker paranötter.. Mmm dom är så goda, men svåra att få ur sitt skal. Man blir så arg när den går mittitu och så sitter det massa nöt kvar i skalet.. Åhh vilket inlandsproblem;)
Idag har ju jag och Eva varit på fältstudier :) Intervju med en personal på Ehrenborg som jag skrev om igår. Det gick väldigt bra, sen gick vi o åt en bakad potatis med hot chili.. den eeeee gooood, den tog jag alltid förr.. Efter att ha testat lite parfymer och luktade som två kärringar ( haha!) så gick vi till skolan och hann minsann skriva ett helt cp arbete innan jag skulle jobba klockan 16,.Tur det, nu är det bara ett slutprov kvar om två veckor!!!Det känns så underbart!
Jobbet gick bra, och bilen gick att öppna som den skulle idag =) det var ju skönt. Skulle egentligen ta en liten snabbpromenad , glögg o Desperate Housewives kväll med Sandra när hon slutat jobba på sitt kära SJ.. Men hon ringde och berättade den tråkiga nyheten att hon ska jobba över pga att någon hoppat framför tåget..Shit måste bero på vädret och detta mörker.. sker ju många självmord vid den här tiden.. Hemskt.. Jag vill minsann leva, hade aldrig vågat det heller..  Sandra ringde sen o sa att hon kanske hinner in till stan vid kvart över nio.. då ska hon cykla hit snabbt o se D.H me mig :) Nää nu måste ja verkligen hoppa in i duschen, inget mer slappande o nötkäkande här inte...

Hoppas alla har haft en trevlig dag!        

Kommentarer
Postat av: Paulina

usch va hemskt på sj. stackars sandrää.

ja vill dricka glögg och baka julbak me dej :D

2008-11-25 @ 19:59:50
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0