Febreze Frischehauch :-)

Idag känner man sig lite seg..Jag tror va uppe till klockan 4 inatt och tittade på "scarface" på Canal plus..Den är ju verkligen en klassiker..Men jag har haft väldigt konstiga drömmar inatt, om typ maskingevär o en massa blandat..hahahah!!!

Jag ringer precis till tyringe djurfoder och hörde om dom var intresserade av att köpa mina kaninungar, två kvar ju.. Jag skulle ringa imorgon när chefen va där.. Åhhh ja kommer verkligen att sakna ner..kommer bli tårar imorgon!.Kommer aldrig glömma er, Salle och Håkan Bråkan!

Nu ska jag försöka vara flitig och diska lite, tvätta golven och sånt.. funderar lite på vart mina mingvaser ska stå som jag köpte i förrgår..

-------------------------------------------------)    

Näää! Nu ringer den där jäääkla 08 numret igen..När ska dom fatta att vi är INTE intresserade av att byta elbolag!!!! sinne!!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

08 har med ringt mej idag, jag svarar aldrig på sånt. HATE.

2008-11-19 @ 14:14:25
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0