Funderingar...

Det är snart den första advent och jag har inte julstjärnor så att det räcker ( nu stöter vi på ett sånt där ilandsproblem igen, haha).. Så funderade jag om jag skulle åka och titta ut några fina.. Men så kom jag på! Jag ska ju till Ullared imorgon!!!(förlåt alla som bor i Ullared, Ge kås menar jag egentligen..) Men hallå jag ska till mitt favoritställe imorgon, gudars vad vi ska shoppa.. Det blir jag,Mamma,Jeffi,Sanne o Vicke..Vi ska nog köra mellan 6-7 på morgonen.. Det öppnar 7! Jisses kors i taket! =) Det ska bli riktigt kul, ikväll ska vi nog baka pepparkakor och dricka glögg.. får sätta ut en bild på pepparkakorna sen! :)...

Nu har jag lite tvätt o kaffedrickande att göra.. osv.. see ya later!

PS. Köpte en berlock till mitt pandora armband igår.. En resväska för att ja älskar att resa, och att jag ska bli påmind om att jag ska göra det oftare+ alla fina minnen man har från sina resor.... =)   Kunde inte lägga in en bild på den men den finns på www.pandorashop.se

uppdatering: Var inne och tittade på fler berlocker nu, jag ska definitivt ha en kanin!Eftersom jag älskar mina kära kaniner här hemma, så kan jag alltid bära med mig dom..

Kommentarer
Postat av: Paulina

ooh ja vill med ha pandora smycken till mitt armband, och ullared, oooooh , myyyyysigt!!!!

2008-11-28 @ 14:09:33
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Ja det ska bli super duper kul där!!! Shoppa älskar vi alla:) Nu får vi bara se till att handla mycket!!! Kramsar från jeffi

2008-11-28 @ 20:52:28
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0