Halsduk och Mössa...

Eftersom man har världens bästa mamma så har hon tänkt på att jag inte ska frysa till vintern..
En gång var jag o mamma på Coop Forum och handlade, jag såg ett fint garn där som jag sa: att de hade varit fint om man gjort halssduk, mössa o vantar av den..:) När jag fyllde år den 11 november så fick jag en halsduk av mamma som hon virkat(eller är det stickat, vad är skillnaden??) hehe.. så himla fin är den..Igår så ringde mamma o sa att hon o pappa kommer upp med något till mig... då har mamma även gjort en mössa till mig! såå kärt..tack mor!

Försökte ta en bra bild, men blixten på kameran gör så att färgen blir helt annorlunda. Ni får tänka att den är mörkt turkos med glitter i.. (älskar turkos! )


Kommentarer
Postat av: Paulina

tjuuuuuisgt ;) snälla mamma anita :D

2008-11-19 @ 15:10:49
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

det blev ju verkligen super snyggt ju!! Farmor är duktig hon. :)

2008-11-21 @ 22:02:23
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Anonym

det blev ju verkligen super snyggt ju!! Farmor är duktig hon. :)

2008-11-21 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0