Jobbångest

JAG VILL INTE JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!! NÄÄÄÄÄ!!! Det känns som himla hemskt, jag vill bara stanna inne hela dagen känns det som. Det blåser och regnar ute, o ja måste cykla idag! nää ni detta känns nicht fun..börjar iaf nu klockan 14-22 så jag tänkte att jag fick kasta iväg ett litet blogginlägg innan jag åker..(cyklar med andra ord) VÄRSTA AV ALLT ÄR NOG ATT JAG MISSAR DESPERATE PÅ TV IKVÄLL!
 
Just nu så lyssnar jag på en supergammal låt: solid base-mirror mirror... haha jag gick på mellanstadiet och det var talangjakt i skolan eller något sånt.. Jag o Branning valde denna låten, jag var tjejen och han rappade:) haha gamla tider det =)

Snälla tanter och gubbar var så snälla som möjligt idag!! hihihi.. Tror inte att dom läser bloggar hahaha!

Här kommer ifall lite bilder från grillfesten i lördags...

  Ha en trevlig dag allihopa!!!( för de ska inte jag ha :) kommer väl blåsa av vägen eller regna bort....höhö Hoppas jag får ha min favoritbil iaf, en svart toyota aliris..vill ha! då blir ja på lite bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Paulina

du får ju köpa en tröja av jonas, dom kostar bara 70:- :D

2008-11-18 @ 16:53:51
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jonas

JAA-A :D de finns det :D dom kostar 70:- fast det har ju redan Paulina berättat

2008-11-18 @ 23:37:07
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag satte upp mina med häftmassa :D

2008-11-18 @ 23:53:07
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0