Resor

Funderar lite mer på det här med resor..Jag skulle ju gärna vilja ta en långresa när skolan är slut, till nästa höst. Synd att de exotiska resemålen är så dyra.. Har ju varit i Thailand och visst skulle jag gärna vilja dit igen, men jag känner för att åka till ett ställe där man inte möter mer svenskar än tex thailändare..Ett ställe som ännu är rätt outforskat hade varit otroligt spännande.. Kanske dyka och övervinna sin hajskräck eller simma med delfiner i turkostblått vatten..!?
Sitter här o kollar resor,priser,bilder och bara flummar lite..

Mitt ute i vattnet många MÅÅÅNGA timmar härifrån ligger Franska Polynesien, där finns det många öar och en av dom är Bora Bora.. Bilderna är ju hel läckra! Men det skulle kostat tiotusentals kronor att åka dit.hur länge ska man behöva spara egentligen??:-) Jag blev lite sugen på Tasmanien också, fast det verkade inte så kul när jag läste om det.
Något som också hade varit kul hade varit att åka till Mexico och intensiv plugga spanska. Ja man kan ju alltid drömma eller hur? Peder är ju inte sugen på att resa just nu, så jag får väl åka själv =) 

BORA BORA, FRENCH POLYNESE

Kommentarer
Postat av: Mynta

Jag lever inte heller alltid det mest magiska livet. Det går i perioder. Men sen så är ju jag lite åt alldaghäxhållet också. Gillar att smyga in det i vardagen liksom. =)



Kul med andra med samma intresse ja. :D

2008-11-03 @ 22:07:13
URL: http://myntas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åsa håsa. Vad rpligtvi har i skolan :) haha

2008-11-04 @ 14:40:49
URL: http://wea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0