saturday night live

Klockan är 1 på lördagsnatten och jag har precis kommit hem efter att ha varit lite fyllechaffis ;-)Dom andra är på Q-bar nu, men Peder kommer nog hem snart. Han skulle bara vara där en stund så ja hoppas på lite sällskap snart..
Har varit hos mor o far några timmar o slappat ikväll.. Kollat lite tv, busat med Jeffi och ätit fläskfilégryta me svamp..Mmm mycket gott...Vi gjorde även såna här "yearbook yourself" bilder på alla.. haha gud va rolig man ser ut =)

Igårkväll var jag,sandra,sanne,vicke,jeffi,johanna och oliver på bio..Madagaskar 2.. HAHAHA guuuuud va rolig den var, man satt och myste o skrattade nästan hela tiden..Jag hoppas på att den ska komma en 3:a ( men den kommer säkert ut)..Sen igår blev det fest, har inte blivit så mycket pluggande tills på slutprovet på måndag. Så imorgon ska det minsann bli hårdträning!!!! Hmm.. ska nog göra mig en kopp te o värma upp mig för det är sååå kallt ute! Bilens dörr där vid förarsätet är helt igenfröset så jag har fått klättra in genom passagerarsätet..haha har sett ut som om jag snott bilen när jag klättrat in där..

Hoppas allt har haft en mysig lördag!




Kommentarer
Postat av: Paulina

haha har du blivit en bil tjuv?

jag håller på att tanka filmen nu :D hoppas den e lika skoj som du säger annars får du stryk! mohahaha

2008-11-23 @ 11:42:59
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

du får se bild när väskan är i mina ägor!

haha. :D

GRATTIS PÅ 5ÅRS DAGEN!

2008-11-24 @ 21:58:44
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0