se hit!

Jag är grymt trött på detta regnande. Precis som om det aldrig skulle kunna vara fint väder här i Sverige för en j*vla gångs skull.. OJ! Nu blev jag lite aggressiv här....haha

En sak som är bra är iaf att det är Fredag, såååå skönt..Även om jag ska jobba ikväll, fast bara mellan 18.30 till 22.00 ungefär..Jag och Peder ska traditionsenligt fredagshandla..Det betyder STORSHOPPING PÅ MAXI! och snart ska jag ner med tvätten till källaren..Blir en lugn dag med längtan till afrikansk dans imorgon!

Fyllde ju som sagt år i tisdags och det var mycket trevligt.. Vi var nio här hemma som åt o fika.. Jag ich Peder gjorde räksmörgåsar.. Sen blev det kaffe,bullar o kakor..Avslutningsvis vin och en glögg som var 21 procentig..gud va stark den var, speciellt när den va varm.. Jag fick många fin fina presenter( Johanna jag blev visst MEGA jätteglad!, men hemskt att öppna och vara i fokus inför alla..hahaha)

MY GIFTS:

♥ Pandora armband
♥ Berlocker till den fick jag: Min månads sten och en skyddsängel
♥En halsduk som mamma hade stickat till mig
♥2 st ungsformar
♥Pengar
♥En fransk bulldogg kalender
♥Örhängen med halsband
♥2 st armband som Jeffi gjort själv.
♥ett presentkort på klassisk ansiktsbehandling
♥En orkideé och en stor bukett snittblommor


Är ni avis? hihi... Nu ska ja ner me tvätten, och pröva mitt nya sköljmedel som luktar wonderful! so long!


Kommentarer
Postat av: Paulina

fina gifts :D

2008-11-14 @ 12:19:35
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

sträcken är ju tatueringen.. asså texten.. :)

2008-11-14 @ 13:24:04
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha.... Jajja... Fattar hur du menar... Jag menade inte så... hihi.. miss U, my tös... Pöss pöss

2008-11-14 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0