Sitter finfint med en ledig dag!

Jobbade igår kväll ,och det är det inte helt tokigt att vara ledig nu=) Ska på stan i eftermiddag med Sanne Sanning(haha kallar henne det ibland, lång historia..). Ska titta efter lite kläder, en jacka( är ett måste) Jag har bara min gula jacka och min tjusiga pälsjacka att ha nu när det är minusgrader. Måste ha något mittimellan.. Nåväl.,.. Idag var jag inne på RixFm och nominerade min blogg till bloggSM. Lär ju inte vinna, för det gör jag aldrig med något ;) Min tänk om man hade lyckats stå ut på något annosrlunda sätt :) Jag har iallafall samma humor som herr Fylking :-) 

Julafton närmar sig som sagt och vi blir granlösa detta året med.. Men jag brukar hitta mina lösningar!Jag har tagit fram julgranskulorna och belysningen och satt dem i en palm istället, "julapalmen". Men i år blir det lite annorlunda.. Jag ska göra som på bilden, ner i en korg,lite grönmossa ,köpa en gran och klippa till den.. Dekorationen ska jag köpa på IKEA, såg i katalogen att dom hade prismor och annat smått o fint där..
Visst är den tjuuuuusig?

39.00 /4 st. IKEA

Kommentarer
Postat av: jeffi

Den var väldigt tjusig!! Den går ju lika bra.. God jul på dig din fisapa. Du måste säga vad du önskar dig i julklapp sen till mig. Det är good!!Kramar från gorillan:):):)

2008-11-27 @ 14:53:43
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Åsa

javisst var den tjusig som tusan! Duu e ja en fisapa?hahaha..du e söt du, va roligt att du ska me till stan.. gud va dina fåglar skriker i luren:)kram från schimpans faster

2008-11-27 @ 14:55:31
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-27 @ 15:00:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: paulina

mysig gran :D

2008-11-27 @ 16:38:52
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0