www.yearbookyourself.com ...gå in där!!!

HAHAHAHA jag kan inte sluta garva över den här sidan.. Man ser så rolig ut!Man går in där, laddar upp en bild på sig själv, och sen får man se hur man hade sett ut i en "yearbook" (årsbok) från 1950-2000 talet. Vilka frisyrer som var poppis osv.. Gå in där och få er ett garv.. www.yearbookyourself.com

Här kommer lite galna bilder på mig:    ( VARNING FÖR KÄNSLIGA TITTARE!)

 Vilken tycker ni ser bäst ut mellan bild 1-10?


Annars idag så ska jag jobba från klockan 16-22, och för en stund sedan så damp den nya NU tidningen ner i bredlådan..Så jag ska värma upp lite linsoppa från igår och sätta mig ner o läsa om bravaderna i Hollywood.. :-) (och givetvis korsordet !!!!) och vet ni vad.. solen skiner faktiskt idag!!! =)



 


Kommentarer
Postat av: Paulina

3an är ju tjusig ;) men de klädde i alla. hahahah

2008-11-20 @ 14:19:33
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA FASEN VA COOLT! JAG GJORDE OXÅ EN BILD MEN SEN AVRBRÖT JAG.. SKA GÖRA FLER SEN... JAG TYCKER BILD NUMMER 3 E RIKTIGT HÄFTIG... MEN ÄVEN NR 8.. SKOJIG SIDA DET DÄR :)

2008-11-20 @ 15:03:43
Postat av: Johanna

Haha.. Bild 7... Måste testa sidan...

2008-11-20 @ 16:49:25
Postat av: Jeffan

Jag och farmor tyckte du var tjusigast i 3.an och även i 8.an. du kanske ska göra en sådan frisyr. heheheh. Puss puss

2008-11-21 @ 21:46:38
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: pappa

Jag tyckte du passade i 6-an. Men jag tror inte

jag tycker du skall göra om dig till den.

Polotröjan är annars snygg på bilden. Anita

hade en sådan när vi träffades i Linköping.

2008-11-22 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0