Bland annat

Jag har precis kommit hem från skolan..Segt att sitta där efter jobb och allt men det e ett måste...Jaja inte mer tradigt pluggsnack!
Denna vecka är den sista på praktiken iaf och jag är på inlämna, second hand butik.

Bland allt skräp hittade jag ett litet guldkorn. Ett jättegammalt skåp som man kan hänga på väggen (om man vill). Kändes som om ja bara skulle ha det med mig hem. Och jag gillar att kombinera lite modernt och gammalt..Väldigt rustikt skåp och mor o far var så snälla och tog det på cykeln åt mig. Än så länge får det stå i hallen(passar med sittbänken).. Det känns som ett sånt där gammalt skåp man köper hem, så börjar det hända konstiga saker....( spöken!) =).. Åh ja älskar det skåpet !!!

övrigt :Peder är sjukskriven i två veckor ( förtöjning/streckning på ledbandet) Stackaren fick en läskig jättespruta rakt in i knäet på sjukhuset och går nu med kryckor..Men har blivit mycket bättre så skönt de, han har överasskat med middag när jag kommit hem på rast.. Tack älskling, kul att ha dig hemma!

skulle lägga ut en bild på skåpet ( jäklar ja traggar om skåpet!) men hittade inte kamera sladden..kommer upp sen!





Kommentarer
Postat av: paulina

jag vill se skåpet!!!

2008-10-21 @ 20:19:13
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0