Härliga Lördag!

Här njuts det i fulla drag av helgen..mysiga lördagar där jag har frukostsällskap av Peder..(och han fixar alltid frukosten och går o köper frallor och sånt,så snäll).. Jag är för morgontrött och vill inte se trött ut när man går ner till affären...löjligt kanske..:) jejeejje...
Jag är så glad för Johanna och Marco vann budet på huset i Farstorp igår, så nu ska dom om några månader bli Farstorpsbor! Och vi ska hjälpa till med renoveringen,Måste ju vara lite delaktig =).. Det kommer bli skitfint där..Va o tittade där igår,potential i might say!

Ikväll är Johanna barnledig så det blir minsann fest,först här och sen får vi se va vi hittar på..

Nu ska jag köra hem till Jenny på fikamys och promenad med svamp plock=)Får ju hoppas att vi hittar!

Trevlig helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0