Lite bloggande...

Håller på med en scan av datan, den har varit lite konstig på sista tiden.. Helt seg och jag får sinne på den.Vi funderar nästan på om vi ska köpa en ny data eller denna går kanske att fixa.. Alla datorer blir ju sega när man inte underhåller dom och plockar bort skit då och då...
Msn Messenger verkar inte gå igång ändå.. så jag får kanske vara utan det.. :-(

Igår var Jennys kompis Nathalie här och köpte en kanin..Hon tog Nasse..Så nu är det en kanin mindre..lite sorligt men skulle kanske få lite bilder sen när han har växt. Imorgon blir det nog att försöka sälja dom andra två.Tyvärr kan man ju inte ha kvar alla.. Har ju redan tre ninisar =)

Imorgon och Torsdag ska jag jobba på hemtjänsten, kommer att kännas konstigt. Men jag kommer nog snabbt in i rutinerna igen...
Idag satt jag och Eva på skolan från klockan 15.00-20-30..mycket flitiga var vi fast sen fick vi bege oss hemåt.. Och jag fick kolla på Desperate Housewives ......som vanligt var det helt underbart!..

Godnatt Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0