Planer

Här sitter jag, lite smått halv seg faktiskt. Men kan inte lägga mig för att slappa för då blir man så trött och degig..
Har en Köttfärslimpa i ugnen som e baconlindad...Gott men har ätit för mycket kakor så jag är inte så hungrig..
Har praktiserat på café Vittsjö i två dagar nu och det har blivit mycket kakätande, eftersom vi bakat..Får lugna ner mig med det där nu..
Har hela huvudet fullt, över vad jag behöver och vill göra..Får se om man gör något åt det,..ska göra en lista över grejer som jag ska ta tag i...

Göra en egen Vinägrett, recept någon?
Städa och sortera på vinden.
• Sälja kaninungarna+ kastrera Mulle
•Planera min födelsedag
•Planera för Halloween + utklädsel
•Planera en resa till solen så att man har något att se fram emot
•Göra en hemtentamen
•Köpa ny vinterjacka
•Köpa ny kökslampa
•Avfrosta och städa kyl och frys


Kommentarer
Postat av: paulina

är inte vingégrett bara - vatten, vinäger, lite olja och öreter?

2008-10-14 @ 17:46:37
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: paulina

och om ja inte minns helt fel är det : 3 delar vatten, 2 delar olja & 1 del vinäger? (inte säker på vilken plats oljan och vinägern har :D )

2008-10-14 @ 17:47:53
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0