Sex laxar i en bananlåda

I´m happy, blir så att jag jobbar bara halvdag imorgon!! sköööönt.,Då kommer jag hem samtidigt som Peder...=)

Nu sitter jag här och äter några avokados...mycket gott, måste köpa fler imorgon. Har nästan blivit som ett beroende:)Imorgon är det storhandling på gång och en massa annat..Om jag hinner så ska jag inom stan och titta efter jeans och vinterjacka..Något som verkligen behövs nu! Dessutom så gick mina favvo tygskor sönder idag så måste kanske ha några nya...

Ska tvätta vid fem idag och blir det inget plugg så drar jag hem till köra mor o far...

Funderar på vad ja ska göra me min blogg. Den är tråkig...Men jag kan inte sånt tror jag.Pöö hjälp..

PS.Tack Pöö för en mycket god cheesecake och te på min rast..Måste spela Guitar Hero fler gånger! Jag ska ju bli rockstjärna en vacker dag. KAN BEHÖVA TRÄNA LITE!!!!


Kommentarer
Postat av: paulina

vi får mysa snart igen, så vi kan mya längre och mer passionerat. hahah :D kramkram

2008-10-16 @ 21:28:02
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0