Två inlägg på samma dag, inte illa va?

Så var denna tisdags körare Desperate Housewives slut, mycket bra som vanligt..Sen kom "Christine" som också är mysig..Sen fick det vara bra med tv. (Peder tittar nämligen på Top Gear) Och det är bara roligt när det är feta sportbilar som Ferrari och Lamborghini med.. :-)

Är lite nervös, imorgon ska jag få min halvtidsbedömning för praktiken..Hoppas dom är nöjda med mig=)På torsdag.fredag ska jag vara på hund dagiset igen..Inte konstigt man stormtrivs där! Får ju jobba med både människor och djur...Älskar ju hundar, att man är sugen på hund igen kan man ju inte dölja..
Men jag har ju mina kaniner..Dom är ju 6(!) stycken nu och bebisarna börjar bli stora..Dom är ute och springer nu och följer efter mig nästan vart jag än går. Dom är så himla söta när dom är nyfikna på allt !!!!
Tyvärr så tar ju bebislyckan slut någongång, har annons på blocket ute och närsomhelst ringer det väl någon köpare..Men har inte ringt någon på en vecka, fast Jenny hade en som var sugen på en liten hårboll..

Nu kom precis lille Mulle som ja ska behålla, han har tydligen smitit ut från köket, inte svårt för dem att smita ut från grinden..

Imorgon ska jag försöka sluta tidigare, och bara njuta av livet lite,kanske ut i skogen o plocka svamp..sen städa o plugga..får hoppas att de blir så:)gonatt allihopa

Detta är en populär ställning som alltid är lika söt..en mycket bestämd man!Lägg märke till att Totta har fin pussmun, man måste ju vara fin för kameran ;)Ser ni storleks skillnaden?så söt..lite puss mys+ en godisbit..nawww..Kaninerna vet hur dom ska göra matte ledsen,eller demonstrera för att dom vill ha mer sallad..Äta upp mina växter..(ps.min stackars solfjäderspalm är inte så stor längre) :( En hel hög kort på mina ludna fyrfota vänner! (tyvärr firrarna ni får vara med någon annan gång !) haha

Kommentarer
Postat av: VICKE

AWWWWWWWW VAD SÖTA DOM E ÅSA... O ÄTER TOM FRÅN JEFFIS MUN. KANSKE SKULLE LÄRA LUDDE DET OCKSÅ.. HA DET BRA ÅSA KRAMAR FRÅN LILLA MEJ

2008-10-13 @ 15:07:02
URL: http://vickeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0