-Sluta lilla rullgardin annars får du stryk!

Jag undrar varför det heter skönhetssömn.. Man är ju inte alls en skönhet när man vaknar. Håret står åt alla håll och kanter, svarta rynkor fyllda med mascara under ögonen, huvudet värker,snorig, man har legat fel så kroppen ömmar..
 Man ser ut som en gammal trött påse som precis kommit från kriget.
Tacka vet jag kaffe!    Hur skulle man annars blivit människa?

Man skulle haft studsmatta så kunde man hoppat sig till människa på morgonen..



Här gör jag och Marco ett tappert försök!


Kommentarer
Postat av: paulina

hahaah. galna du :D

2009-04-15 @ 11:38:48
URL: http://pliinas,blogg.se
Postat av: Kusin Sara

haha! Konstigt, men du verkar ju vara jag, med tanke på hur du ser ut på morron! :) Ni har väl sommar där nere antar jag?! Här uppe är det fortfarande kvar snö, men hoppet om att det snart är sommar finns när solen smälter bort snön sakta men säkert :)

2009-04-15 @ 14:22:25
Postat av: Jeffi

Ja du en studsmatta vore bra! Själv när jag går upp ser jag ut som en gorilla. hehe.:)

2009-04-15 @ 15:48:18
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Sandra

Meh! Ha ha ha ah...får väl åka ut till marco o johanna varje morgon o få din skönhets studs! ha ah

2009-04-16 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0