April April!

Härlig vårvärme och 1 april! Idag lyckades jag luras. Skickade ett sms till Sanne att jag antagligen brutit benet när jag trillade i trappan, och att jag var på på väg till akuten. En stund senare ringer Sanne upp mig. Jag och Peder hade svårt att hålla oss för garv men det gick rätt bra. Men till slut började jag skratta och då trodde jag att hon hade förstått att det var ett skämt. Fast hon trodde jag skrattade för att jag var chockad! :) hihi
Förlåt om jag gjorde dig och Jeffi oroliga för mig.. Va söta ni är.. Jeffi ringde tom mamma som just tänkte åka till akuten och leta upp mig. Tänk så jag kunde ställt till det!
Till slut fick jag ge mig och vi bara garvade allihopa..

APRIL APRIL! Har ni blivit lurade idag?



Nu är det bara två dagar kvar av praktiken..Idag har jag varit inne på operationen. Var på tre operationer sen kände jag att det fick räcka. En rätt hemsk syn men jag svimmade inte som jag trodde jag skulle iaf...

Kommentarer
Postat av: paulina

ååh ja glömde lura någon idag.!! :(

2009-04-01 @ 23:09:24
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du glömde skriva att DU blev lurad!!!! De va JAG som bröt benet ju...HAHHAHHA..sötve

2009-04-02 @ 16:00:47
Postat av: Jeffi

Jag lurade med dig! hehe. Det var roligt :D Tur att du inte hade brötit benet. Eller? Bara skoja. Jag blev också lurad. Av vår historia lärare han sa att vi skulle ´hinna med ett prov och göra 250 frågor på 30 min. hehehe. Han lurade hela klassen rätta sagt. Snart ska vi ha det mysigt med grillen. Eller också med varandra men det är ju grillen som får jobba! SES SNART !

2009-04-03 @ 19:34:24
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: vicke

hahahha det skämtet var ju gryymt åsa.. du e rolig du... nu e det dax att ses o hitta på något snart tycker jag:) vet du vad... nu efter en hel månad har min bloggiz uppdaterats.. ha det bra o skriiiiv så tangenterna ryker -hahaha.

2009-04-05 @ 16:02:21
URL: http://vickeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0