Halleluja freedom.

Va skönt det är att vara ledig idag. Här ska det städas och tvättas. Ska hinna med en fikasväng med Johanna också.

Jag har inte vågat titta om Totta fått några bebisar ännu, hon har byggt ett rejält bo med hö,spån och hår nu. Kanske ligger några där under? Mulle tycker inte om att vara i en annan, mycket mindre bur. Han är ute och springer av sig i köket nu. Men han försöker ta sig in i den vanliga buren, och han hoppar hela tiden upp på den för att se om han kan gräva sig in. =) stackars Mulle.Jag är verkligen en hemsk Matte.

Igår läste jag ut boken "När ingen annan ser", det var verkligen bra fast deprimerande. Är ju en sann berättelse när en liten pojke blir sexuellt utnyttjad av sin far. usch!


Den stora frågan är  nu, vilken bok ska jag nu läsa????????Har ni några tips? Måste komma på det snabbt, för det hjälper mig att somna..

Höhö.. Nu ska jag skicka ett sms till Peder och fråga om vi kan titta på det där huset...

Kommentarer
Postat av: paulina

läs innan jag dör. eller 14 år och till salu, eller va den heter. så kan ja låna den av dej sen, den verkar jätte bra!

2009-04-08 @ 12:29:34
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Hmm... vad finns det för böcker egentligen? hehe.Jag har inte läst många vuxen böcker så jag kan nog inte ge dig något tips. Sorry!

2009-04-08 @ 12:37:03
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0