kläder till MMA galan???A.S.A.P!!

Igår kände jag mig så hemsk. Jag, mor o far var i Kristianstad och kastrerade kaninerna. Sen var dom väldigt sömniga hela dagen, dom verkar inte riktigt ha fått aptiten tillbaka. Men annars verkar dom må väldigt bra!
Måste tänka att detta var för deras bästa, och även för lilla tjejninisen Totta.

Imorgon åker jag och Peder till Göteborg! Mysigt det ska bli, umgås med älsklingen hela helgen. Vi ska bo på formel1 hotellet. Egentligen skulle vi bo på Gothia towers....men eftersom hela poliskåren hade bokat in sig där hela helgen så blev det inte så.
Nu är det största problemet... Vad ska man ha på sig på MMA galan( boxning)????? Brukar man inte vara tjusigt klädd där,? vi har plats vid ringside.. Nåja får väl hitta något i garderoben, men just nu känns det som att valen är väldigt begränsade..

Nu är jag klartmed det sista arbetet i handledning!!! Det känns riktigt bra! nu är man klar med den kursen.. Fast kan nog inte riktigt koppla av i helgen ändå. Prov i sjukvård på tisdag, verkar vara det fetaste provet någonsin! håll tummarna för att jag klarar det! Sen är det hemtentamen i Geriatrik också. Ohh herregud sen är skolan färdig!!!!! Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: paulina

hoppas ni fåpr en mysig helg! :D

2009-04-23 @ 15:46:32
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Ni får säkert jätte mysigt! hälsa peder. Så ses vi när ni kommer hem :) hör av mig på the telefon

2009-04-24 @ 16:58:36
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0