Påskhelgen

Min påskhelg har varit toppenbra med mycket händelser..
Skärtorsdagen och Långfredagen jobbade jag dock på kvällen, men det är gött med storhelgs betalning! På fredagen innan jobbet var jag och Peder på husvisning i det huset jag vill ha. Mamma, Pappa och Jeffi var med som stöd :-)
Okej huset har ju 9 rum och kök och är gigantiskt. Men vilka möjligheter, det är mitt drömhus! Snälla Peder!!!!! =)

På påskafton följde jag med mor o far till tollarp, där träffades det gamla gänget som gamla goda tider! Vi åt och drack gott. Hade grymt roligt! Roligt att träffa dom andra igen! Joel och jag dog av garv bara av att se varandra! hahaha så sov vi där, åt frulle och sen var det dags för hemfärd.. Sen fick jag köra Peders "jänkarbil" och sen åkte jag och Sandra till Marco o Johanna..Fikade lite och hoppade på deras nya studsmatta =)

Idag har vi varit o kollat på hus. Helt okej, fint och fräscht, även hundgård vilket är ett stort plus för mig! hihi.. Men lite litet och jag är så förtjust i det andra huset!

Nu ska jag samla ihop tvätten o fixa med städningen här hemma... Sen blir det att grilla fisk i folie på balkongen.. muuums!!!!!




Kommentarer
Postat av: Jeffi

Du får tjata mer på Peder ¨så han ger med sig! ohh sessan hårar ner mig nu. va mysigt med grillning den förra fisken blev ju supe god:D

2009-04-13 @ 14:08:48
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Du får tjata mer på Peder ¨så han ger med sig! ohh sessan hårar ner mig nu. va mysigt med grillning den förra fisken blev ju supe god:D

2009-04-13 @ 14:09:05
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: paulina

hoppas du får ditt drömhus åsa! :D

va gott me grillad fisk!Q! :D

2009-04-13 @ 18:35:51
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0