Prima Måndag.

Så var det fint väder idag igen. me looove!!!Det är ju inte som i lördags då det kändes som sommar, jag hade inte ens någon jacka på hela kvällen. Vi började ju hos Eva med ostbricka och vin. Sen gick vi till vår klasskompis Liv.Sen gick vi till Kings Head och sedan Qbar.
 Mucho goody! ;() Tack för en trevlig kväll Eva-----)

Igår var jag på circus med Sanne, Jeffi och Vicke.Det var i sista minuten.Circusen började klockan fem och jag var på Maxi och köpte den kvar i fem.Inte ofta man går på circus, men är en riktig mysfaktor tycker jag!Circusartiserna verkar leva ett häftigt liv, och när jag ville var liten ville jag vara som dom. Åka runt och underhålla:)

Kunde inte hjälpa att ta egomobilbilder med kamelerna:) Jeffi hon red också..såg mysigt ut. Kameler är charmiga djur!


Rätt bra foton för att vara från en mobil med bara 2.0 pix

-----------------------
Tappade min äkta pärla på min pärlring nånstans i lördags..snyft blev jätteledsen..köpte den ju i Thailand:(

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Vad mysigt vi hade det. Läs min blogg jag ska också skriva om cirkusen. Nej vad tråkigt att du blivit av med den. Den var ju så fin. Kram

2009-04-06 @ 11:10:52
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: paulina

stackars pärlan! :(

coola kameler!

2009-04-06 @ 17:34:03
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0