Vårvärme!

Vilket härligt väder vi har fått. Igår grillade jag,Jeffi,Sanne o Sandra på balkongen hos oss. Blev dundergött. Jag slängde ihop ett foliepaket med pangasiusfilé(hajmalsfilé),riktigt SMÖR,dill,sockerärtor, citronsalt och peppar..yummy..

Idag ska jag, Eva och hennes kompis Stina va hemma hos Eva och äta ostbricka och dricka vin. Om det blev fint väder skulle vi sitta på balkongen, och fint väder är det verkligen! Sen ska vi till vår klasskompis, Liv. Hon har "vuxenparty"..hehe..ikväll blir det fest=)

Nu ska jag och Peder ut o Powerwalka.










Kommentarer
Postat av: Anonym

wohooo ikväll gäller det =)

2009-04-04 @ 12:20:26
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Mirry

Snygg blogg du har!



Spana in vem som vann Veckans Blogg och anmäl din snygga blogg till nästa veckas tävling!



Veckans Blogg belönas med ett inlägg samt en länkning!

2009-04-05 @ 16:35:43
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Sandra Å

De va jäääkligt yummi att grilla!!! de ska göras om 10000 ggr till!!! Pösss

2009-04-05 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0