Lista

Jag snor Paulinas lista och skriver en jag med :) !



Nämn något som gjorde dig glad igår: Allt julmys och skön promenad, bästa söndagen på länge!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i soffan och käkade julkalenderchoklad.  

Det sista du sa högt: Jag sa- Det är så roligt när du hänger på Peder. haha( jag sjöng en ful låt och han försökte han också, haha.. )


Det senaste någon sa till dig: Peder skrattade åt mig =)


Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, ännu mer kaffe, mjölk!


Vad var det senaste du åt: Julkalenderchokladen :)


Vad var det senaste du köpte: En snöskyffel.


Vad är det för färg på din ytterdörr: vit


Vad är det för väder hos dig nu: Massvis med snö och kallt som sören..


Godaste glassmaken: Ben & Jerry , antingen half baked eller chocolate brownie(ska prova fler!)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmmm, ja de tror ja..


Sover du tungt: Ja ibland e ja lättväck men för det mesta går det inte att få liv i mig, men vadå det är ju skönt att sova!


Drömmer du mardrömmar: ja ibland drömmer ja ingenting, men då och då trillar en mardröm in!..bläää


Trivs du med ditt jobb: Mjaaaaa.. Det där går från dag till dag, men jo det gör jag väl..


Favoritklädsel: Jeans och kofta.


Favoritlåt just nu: Cuando (floresca mix)


Vad ser du om du tittar till höger: En tavla med en rosa magnolia.


Vad gör dig glad just nu: Alla mina kära!


Vad ska du göra härnäst: Ta en varm dusch och försöka sova snart.


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: Lite trött efter kvällsjobb, men annars go o gla!


Favoritgodis: Choklad, helst marabou eller tryffel. Gillar de mesta i godisväg!


Kläder just nu: Underbyxor, jeans, tröja och stor vit kofta + sjal.


Sommarplaner: Fixa i trädgården och hitta på en massa roliga grejer! Hoppas på mkt sol o bad.


Hur många kuddar sover du med: 2 stycken!


Spelar du något instrument: Kan bara spela didgeridoo..


Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska utan tvekan!


Vad är viktigast för dig: Familj o vännerna!


Är du kittlig: Det beror på humör, konstigt..


Snarkar du: Trodde inte det, men har faktiskt fått höra att ja gjort de nångång.


Stjärntecken: Skorpion


Äckligaste insekten: Spindlar helt klart.


Längtar du mest efter just nu: Nytt år och varm sol semester!

Kommentarer
Postat av: ewzy

vilken bra lista :) kul o se att bloggtorkan e över hihi :)

2009-12-22 @ 11:13:49
Postat av: sandra

mmm du snarkar ibland ja....

2009-12-22 @ 21:20:53
Postat av: Jeffi

Heeej! ja du måste se vår lilla gran. Den är inte mega stor :) ! Hahaha rolig lista! DU SNARKAR!! heheh :D :P ses på julafton det ska bli riktigt mysigt! :) puss och kram

2009-12-23 @ 10:59:46
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Åsa

NEEEEJ JA VILL INTE SNARKA!!Peder säger nu att ja inte gör de!

2009-12-23 @ 12:23:35
Postat av: Jennifer

hahaha :D Varenda gång jag sover över så snarkar du!! heheh .D nej bara skoja... du kan sova utan att snarka också :D jag snarkar nog ibland!

2009-12-23 @ 17:28:46
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0