Digitalkamera...hmm..

Nu börjar jag känna ett stort sug på att fota saker. Tex så ligger snön så fin utanför och vill ha kort på den innan det töar..

-varför varför!????? Varför skulle det komma sand i min älskade kamera..suck. Och det är ju inte lönt att ta det på hemförsäkring heller för att självrisken kostar ju lika mycket. blir plus minus noll.

Nu har jag Kreta resan att betala och ska jag ha råd till en bra kamera(helst med undervattensfinesser) så vet jag inte hur jag ska göra..Det löser sig.. Nu är jag inne på Elgigantens sida och dessa två kameror är likadana, bara olika färg.. Låter ju toppen att ha en sån tålig kamera! Dom ska jag åka o kolla på!!!!


Tålig resekamera med enastående 10 megapixlar, 3.6x bred optisk zoom och dubbel bildstabilisator

Tuffa MJUT 6000 är resekameran du kan ta med dig till både värmen och kylan. Vattentät ner till tre meter, störtskyddad för fall upp till 1.5 meter och frystålig ner till -10°c. Bilderna tas med fenomenala 10 megapixlar och dubbel bildstabilisator. Bilderna blir skarpa, även om du själv eller motivet är i snabb rörelse. Med funktioner för ansiktsigenkänning och skuggjustering blir bilderna verklighetstrogna, även om kontrasterna är stora mellan de mörka och ljusa partierna i bilden. Olympus MJU Tough är både användarvänlig och fylld med goda egenskaper.

Kommentarer
Postat av: paulina

köp den ! :D

2009-02-18 @ 23:14:52
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: jeffi

jag följer gärna med efersom jag själv ska köpa en. Den verkade jätte bra! vad kostade kameran?

2009-02-20 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0