En helt vanlig onsdag(plus bokrea)

Härligt med sovmorgon idag, men rätt seg faktiskt. Även Peder som är sjuk från jobbet verkar piggare än vad jag gör.

Igår var det lektioner för hela slanten. Vi var på räddningstjänsten. Väldigt spännande. Jag fick sitta i en brandbil också..fräckt :-)
Sen åkte jag till Jenny och hjälpte henne att måla om deras sovrum, blev i en sån kakaobrun färg som jag älskar! Va fint det blev och vilket bra team vi var! .. Blev själv sugen på att måla om här hemma..

Idag tvättar jag lide och ska försöka klämma in pluggandet också. Det är mycket nu men kan inte fatta att vi är färdiga den 19 maj! Så snabbt det har gått! Då blir det examensfest minsann!

Jaja.. Jobbar två timmar ikväll (lönt!?) Om jag hinner me allt idag så ska jag försöka åka ner till stan och gå på bokrean, vill frossa i böcker, pengar på kontot idag ju!!!!!

Igår köpte jag en bok om Cocktails..gottigotti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm ser gott ut ju, när blir man bjuden ;)

2009-02-25 @ 15:09:08
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: paulina

ooh drinkbokar är underskattat :D

2009-02-25 @ 15:31:52
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0