Hemma igen..

Känns konstigt att vara hemma igen från Thailand. Man kommer snabbt in i livet där..
Men skönt att va hemma också och träffa alla, äta svensk mat och sova i sin egen säng. :)
Jag har haft det helt underbart och varmt, så nu när snön ligger på marken här så får man ju sig en smärre chock.

Orkar inte berätta om allt jag har hittat på, isf får ni fråga..

Fick sand i min älskade kamera så den började bli mer och mer invalid.. till slut fungerade den inte alls, så nu blir det att laga den eller köpa en ny. Isf så ska jag ha en som tål allt, plus en som man kan ha under vattnet.. Det hade Johan och han tog roliga bilder när vi snorklade med alla fiskar..

Om två timmar är det skola...ny kurs idag..Måste skaffa två till skolböcker...suck mycket som ska göras nu..



Catty och jag tar en tequila på vårt älskade chocolate bar i koh lanta... Fy va äckligt tänker jag och rynkar på näsan..


Kommentarer
Postat av: paulina

jag vill se mer thailans bilder. jag vålgästar dej nästa vecka be there or be scweard, eller hur d stavas. ja har satt in en kopparspiral jävel. de gjorde as ont men nu slipper jag alla hormoner i kroppen så de var värt de på sätt å vis :) gjorde extra ont för jag inte ätit och jag spände mej massa för jag var rädd..

2009-02-12 @ 14:18:26
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: jeffi

skönt att du är hemma tycker jag. har saknat dig väldigt mycket ska du veta! pussar och kramar

2009-02-13 @ 22:11:46
Postat av: VICKE

SKÖNT ATT DU E HEMMA IGEN!! NU VÄNTAR RESAN TILL GREKLAND ÅSA SÅ VI HAR NÅGOT ATT SE FRAM EMOT!! DET SKA BLI SUPER NICE :) KRAMIS TILL DEJ

2009-02-17 @ 12:26:14
URL: http://vickeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0