pyssel kvällen

Efter allt plugg idag så kom Pöö och hämtade mig på skolan..Vi körde till Mixhuset och handlade lite pyssel saker, bla canvasdukar,penslar och såklart färg. Sen blev vi sugna på varma mackor så vi körde vi till coop och handlade saker till det.. Det blev såklart lite extra grejor.. Brownies,, bok till Pöö och en ny tvättkorg till mig!Den är så fin så!Vår andra tvättkorg har totalt gått sönder i handtagen..


Sen körde vi till Paulina, och började med tilltuggen och pysslet.,jättemysigt!Nu ligger vi i hennes säng o kollar datorsidor o tittar tv.. Nu orkar jag inte skriva mer så det kommande foto kollaget från ikväll säger väl allt.!
Så mina vänner se och njuuuut! :-)



Kommentarer
Postat av: jeffi

Det verkade mysigt! jag vill med pyssla med dig. Vi kan göra stenar.. du vet. kram kram

2009-02-27 @ 17:34:30
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: jeffi och mor din

nu kommer du nog få plats med mycket tvätt i den nya.. Tänk vad roligt det ska bli att tvätta allt i den tunnan! jag avundas dig :( Du trivs i tvättstugan så det ska nog bli roligt att vara där så länge. heheeh. kramar kramar

2009-02-27 @ 18:45:52
Postat av: paulina

ja då får jag väl ta och ta lite mera foto då så att du ska bli nöjd min kära! :D

2009-03-01 @ 17:22:14
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: paulina

idag blev det en strawberry cheesecake, men min favorit hittills är bohemian raspberry :D vilken är din favorit flåås?

2009-03-01 @ 17:39:24
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0