Det gamla året 2008

Så här såg det gamla året ut :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Javisst mycket grejer!
2. Höll du några av dina nyårslöften?             kommer inte ihåg om jag hade något
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?             ja:)
4. Dog någon som stod dig nära?         Nej tur det..
5. Vilka länder besökte du?       Norge,Danmark,Bulgarien
6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009? Hmm.. När vi var på Öland..
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? kommer alltid att minnas 29/1-08, (körkortet!)
8. Vad var din största framgång 2008? Jag skulle nog vilja säg att jag tog steget och började plugga,..
9. Största misstaget? vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja förskyld och lite sånt har man ju varit..
11. Bästa köpet? Bulgarien resan...
12. Vad spenderade du mest pengar på? det gick nog mest pengar på onödiga saker..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja....
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Infinity eller allegria kanske..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit med ledsnare..
16. Vad önskar du att du gjort mer? rest kanske, och inte bekymrat mig så mycket över skitsaker..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gör bara saker jag vill..
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och sambon..
19. Blev du kär i år? Har varit kär länge!
20. Hur många one night stands? Haha.. inte några alls..
21. Favoritprogram på TV? Desperate housewives
22. Bästa boken du läste i år? läste inga bra böcker..
24. Största musikaliska upptäckten? vet ej..
25. Något du önskade dig och fick? komma in o plugga och de gjorde jag..
26. Något du önskade dig men inte fick? HMm...
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag gjorde räksmörgåsar och bjöd hem lite familj o vänner..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns alltid något som gjort det bättre!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Varierande som alltid..
31. Vad fick dig att må bra? nära o kära och att få komma iväg lite på semester..
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen ..
33. Vem saknade du? vet inte.
34. De bästa nya människorna du träffade?


Kommentarer
Postat av: Jeffi

Hmm... Det såg både bra och dåligt ut. Men hoppas du får det bästa året du någonsin har haft nu 2009. Med mycket resa och glada miner!! puss och kram.

2009-01-02 @ 19:08:25
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0