Guadeloupe i västindien

Resfeber har jag fortfarande, jag ska resa med Sanne,Jeffi och Vicke till sommaren(ska nog boka till Kreta imorgon)..Men jag vill ha en långresa ... O ja vill åka nu!
Det har varit nära att jag bokat resa till Thailand med dom andra.. Men nu är dom billiga resorna nästan slut, och det känns lite väl länge med tre veckor.. hörde av mig till skolan och läraren tyckte att visst kan man jobba in det men inte bra att missa början osv..Åhh vet inte hur ja ska göra!

Men så började ja o mina kära föräldrar prata om att ta en resa ihop idag.Pappa hade hittat en billig resa till Guadeloupe i Västindien. Har ja aldrig hört talas om men det verkar jättetrevligt.. Och det är inte så mycket turister som tex Thailand...Bland Regnskogar o vackra stränder kan man vandra :)

Guadeloupe är inte en ö, utan flera..
Nu ska ja tjata på far min! 5 februari går flyget isf!!!!!!!!!!    :) ( Ja måste hålla ett av mina nyårslöften om att leva lite mer) hahahaha

Här kommer lite bilder: Visst är det fint? Ett riktigt ouforskat paradis!!!!



 Dom finaste vulkanstenarna jag har sett!:)


Kommentarer
Postat av: paulin

JAG VILLL MEEEEEE.. din pappa är bäst på att hitta resor! hur tusanbär han sej åt!!!??

2009-01-07 @ 00:52:18
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

klart du ska ta dej en resa, gumman... Det ärdu förtjänt av... Efter ett tufft år i skolan, med superbra betyg, så förtjänar du det...



Puss

2009-01-07 @ 13:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0