Har det bra i Thailand!

Hej alla dar hemma! Tankte att jag skulle skriva ett litet inlagg sa att ni far veta hur jag har det.
Jag har det helt underbart ska ni veta! Har varit pa manga coola platser..
bland annat...

Forsta dagen nar jag o Henke kom med flyget sa checkade vi in pa ett flyg i phuket, at en god middag och sen var vi ute och tittade runt.. och tog ett dopp i havet.
Andra dagen tog vi baten till Koh Lanta och Phi Phi islands( for att mota upp dom andra), helt ovantat sa spyr jag ut fran relingen och allt blaser upp i en kinestjejs huvud.. stackaren! piiiinsamt.. henke tycker dock detta ar jatteroligt..haha lite komiskt ar det faktiskt. In your face! hahaha.. Jag spydde utanfor affarer och overallt. sen kom vi till var bungalow jag lag hela dagen... var inte kul men madde lite battre pa natten sa jag forsokte vara uppe lite. Coolt me bungalow! exotiska ljud o djur verkligen och palmer och natur runt om..

dom 2 dagarna i Koh lanta alskade jag! var en bar dar som hette chocolate bar, dom som jobbade dar var rastafaris.. jattecoola! bodde vid havet sa vi va dar och kopplade av..koh lanta ar det basta hittentills. Vill aka tillbaka dit igen.. traffade tva coola tjejer dar ocksa som jag har kontakt med nu.. vi kanske ska motas upp nagonstans.

Sen akte vi till Ao Nang Krabi, checkade alla in pa thai resort.. ett superfint hotell! men vi blev lite besvikna fo vi ville inte ha sa mycket turister.. skont att ha pool iaf!
Idag har vi akt en liten bit fran Ao Nang och bor i ett mysigt rum.. pa markplan.. ikvall ska vi ate en god middag.\har akt bat till hong island idag, dar var otroligt vacker.. vilket paradis.. akte in i en lagun och allting!snorklade lite dar, jag brande mig pa manet tradar som vanligt..aaaaj svider..

Igar fick jag oljemassage av en thailandska! ahhh harligt var det, for vi hade hyrt moppe och akt rundor hela dagen sa vi behovde det.. jag, johan henke o pidde lag bredvid varandra och blev ompysslade.. helkroppsmassage i en timme for 75 kronor.. inte farligt!

nu ska ja ga, kan inte sitta har hela dagen. ar ju i thailand! haha.. nu fick ni veta lite av vad ja gjort iaf.. ha de gott allihopaa! kram fran mig


Kommentarer
Postat av: paulina

uuuunderbarta! ja blir så avis. puss gumman

2009-01-31 @ 13:16:43
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Kenneth o Anita

Det låter härligt, vad mycket ni hunnit med på bara

mindre än en vecka. Hur känns det att återuppleva AoNang ? Akta er för myggbett, de varnar på svensk

TV för Denquefeber som många turister fått från Thailand. Även salmonella är ett problem.

Kul om du kan skriva in mer om er resa här så vi kan

följa era äventyr. Tack för du är duktig på att höra av dig !

2009-02-02 @ 22:10:38
Postat av: paulina

ÅSA NÄR KOMMER DU HEM!!!!? ME MISS YOU.

2009-02-09 @ 18:33:52
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0