hejhopp!!

Nu sitter ja o Sandra ute hos Johanna i Farstorp, dom dricker, ja kör... :) O vi käkar lite selleri me dippa!!!mums
Innan idag har ja varit rätt trött, men "byebye" party hos Nettan igår (med sommartema).. riktigt kul var de!!Kommer sakna Nettan...den satan har fått fast jobb i norge och ska jobba som förskolelärare.. hihi lycka till Nettan!!!=)
Har varit hos Jenny några timmar också, hon bjöd på en mycket god tonfisk sallad...gott som sören!Jag kollade mig på vågen hos henne, och när ja kommer hem så ska det bli mycket sallad!!!får inte på mina smaljeans:(

Klockan börjar bli mycket nu o ja har inte ens packat.. men gud!!!!Har mycket att göra så får fixa lite när ja kommer hem resten imorgon.. Vi åker vid fem från stan... Ser om ja hinner blogga innan!!!

ha de gott,. trevlig lördag!!!! (nu börjar tjejerna bli lulliga här...hahahahaha)

Kommentarer
Postat av: vicke

jaa, visst hade vi skojigt hos nettan!! blev ganska sent bara me tanke på att jag, martin partykungen o max hamnade på efterfest bakom volvo nånstans.. hahahhah fylledille!! ha det nu så roligt i thailand åsa o gänget och gör så mycket skoj ni bara kan!! ska tänka på er!! vi ses när du kommer hem om 2 veckor!! puss o kram från vicke!!!

2009-01-25 @ 14:22:29
URL: http://vickeolsson.blogg.se/
Postat av: paulina

HA DET SÅ ROLIGT ÅSA!!!!!! pusspuss

2009-01-25 @ 18:02:02
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahahha satt du o bloggade när vi dack oss fulla igår?? hihihi ha de så så satans bra!!!kraaaam

2009-01-25 @ 19:37:33
Postat av: Johanna

Jaså? du utelämnar mig och sandra? Grrrr... Fröken duktigt, haha.... Tack för en fin kväll igår... Ni är mina favoriter... pöss

2009-01-25 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0